Hjem » Guides » Hold længere i sengen – 3 vigtige råd til at holde længere

Hold længere i sengen – 3 vigtige råd til at holde længere

De fleste mænd vil gerne holde længere i sengen, men ved måske ikke helt hvordan de skal gøre det. Der er ikke meget sjov ved, at fyre kanonen af allerede efter to minutter, så det ville være rart at have nogle teknikker man kan øve. Eller måske endda andre former for hjælpemidler.

Hvor længe er “længere” så? Tja, her hvad statistikkerne siger. Et gennemsnits samleje varer mellem 5 og 7 minutter, men 50% af fyrene holder mindre end 2 minutter!

Det er altså et kæmpe problem!

En undersøgelse viser, at det ideelle samleje varer mellem 10 og 25 minutter, og 80% af alle fyre kan ikke holde til det.

Både mænd og kvinder vil gerne have sex i længere tid, men fyrene mangler nogle gange kontrollen til at det kan ske.

Jeg havde engang det samme problem. Afhængig af situationen, så kunne jeg kun holde maksimalt fem minutter, under et normalt samleje.

Jeg prøvede ALT for at holde længere i sengen. Til sidst sidst fandt jeg ud af hvad der virkede, og trænede mig selv indtil jeg kunne holde mindst et kvarter, og ofte længere.

Men at finde ud af hvad der virkede, det var noget af en rejse. Råd var der nok af, faktisk så mange at man ikke vidste hvor man skulle starte, eller hvor man skulle ende, og mange af dem var skrevet af folk der aldrig selv havde haft problemet.

Det bringer os så hertil. Et par glas vin, og straks er man villig til at fortælle nettet om sin pik.

Først vil vi snakke lidt om, hvorfor du bør arbejde på at holde længere i sengen.

Så vil jeg komme ind på de øvelser du kan lave. Det er øvelser du snildt kan gøre derhjemme, og de er sjove!

Til sidst vil vi komme ind på, hvad du skal gøre under samleje, for at holde så længe som muligt sengen.

Så lad os komme igang – Der kommer masser af information.

Hvorfor holde længere i sengen

Den åbenlyse årsag er, at sex er sjovt og dejligt. Det burde give sig selv, så gider ikke engang forklare den. Der er dog to andre mindre åbenlyse årsager også.

#1 Giver bedre selvtillid

Hvis en fyr ikke kan holde ret lang tid i sengen, så kan det gå hen og give ham en masse spekulationer, og faktisk også dårlig selvtillid. Især de fyre der ikke engang holder fem minutter, de kan få problemer med selvtilliden.

Der er ingen der ønsker at gå i seng med en kvinde, og være bekymret over hvor længe de holder.

Der er ingen, der ønsker at en pige dropper ham, fordi han ikke kan holde længe i sengen.

Der er ingen, der ønsker ikke at kunne tilfredsstille deres partner.

Jeg snakkede med en kammerat om, at jeg var ved at skrive denne artikel, og han kom med denne historie:

Mig og en kvinde havde været på et par rigtigt gode date, og til sidst endte vi i sengen sammen. Desværre holdte jeg kun nogle få minutter, efter jeg trængte ind i hende. Hun kom slet ikke.

Næste dag, så droppede hun mig, og mente vi bare burde være venner. Det var garanteret på grund af sexen, og gav mig lige et hak i selvtilliden.

En anden kammerat kom med denne historie, om en af hans kvindelige venner:

Jeg havde datet denne fyr noget tid, og kunne faktisk godt lide ham, men da vi dyrkede sex, så var det bare ovre på 1 minut. Jeg kan slet ikke håndtere sex på den måde, så jeg afviste ham efterfølgende.

Sex burde ikke være en årsag til dårligt selvværd, og det burde på ingen måde stå imellem dig og et forhold.

Når du træner dig selv, og når dit mål, så stoppede du med at tænke på om sex varer længe nok, eller er godt nok. Som jeg plejer at sige – Hvis sex i et forhold fungerer, så fylder sex kun ca. 20% af det samlede forhold. Men hvis ikke det fungerer, så fylder det altså 80% af forholdet. Det vil sige, 80% af forholdet er negativt! Så det skal bare fungere.

#2 Hendes orgasme(r)

Mindre end 25% af kvinderne kommer regelmæssigt under sex, hvilket er for dårligt. Seriøst, der er nogle mænd der burde tage sig gevaldigt sammen.

Der er tonsvis af aspekter der kan løse det problem: sexstillinger, følelsesmæssig forbindelse, mental sindstilstand, om du har været i bad i dag, forspil. Men ingen af de ting er løsningen på problemet, hvis du kommer efter 2 minutter.

Jeg har aldrig hørt, om en kvinde, der kan få orgasme på under to minutter ved samleje. Hvis du vil have hende til at nyde sex ligeså meget som dig (måske endda mere), så bliver du nødt til at holde længere tid.

Altså, hvis du kan holde til det, så kan hun bare ride dig, og så lege med sig selv samtidig. Men det kræver altså, at du kan holde til det.hold-laengere-i-sengen-1

Første skridt: Arbejd med din psyke

Hvis du lægger op til sex, og det eneste du tænker på er, at du ikke holder længe, så holder du ikke længe. Hvis du bliver usikker på din egen seksuelle formåen, så vil du komme meget hurtigere end du vil.

Hvis du tænker over det biologisk set, så giver det mening. Din usikkerhed gør dig stresset, og din krop fornemmer den stressede tilstand. Det gør at din krop siger, at det ikke er sikkert for dig, og du bør komme væk så hurtigt som muligt. Så det gør den, enten ved at du kommer hurtigt, eller måske endda at du slet ikke kan få rejsning.

Det betyder også, at du bliver nødt til at booste din selvtillid, og din opfattelse af hvordan du vil performe.

Den bedste måde at gøre det på? Snak med din partner!

Hvis du bringer din bekymring på banen, om at du måske ikke holder så længe, og du gerne vil arbejde på at løse problemet sammen med dem, så vil de ikke tænke negativt om dig. Tværtimod vil de højst sandsynligt tænke, at du faktisk gør noget for jeres forhold, og du ønsker at gøre det sammen med dem.

Der er intet at være flov eller pinlig over, og du vil finde ud af, at bare det at være åben omkring det, vil løse halvdelen af problemet.

En anden positiv bivirkning ved denne fremgangsmåde er, at det også vil forbedre din kommunikation, og tillid til din partner, og det det vil øge din egen selvtillid.

Ingen partner? Ingen problemer, da du kan snildt gøre øvelserne alene.

Andet skridt: Daglige øvelser i at holde længere i sengen

De gode nyheder er, at der kun er to ting som du skal gøre regelmæssigt, for at forbedre din performance i sengen betragteligt.

Det er 50% knibeøvelser/kegeløvelser og så 50% onani træning.

Øvelse 1: Kegel øvelser (< 10 minutter / dag)

Hvis der er en ting du bør gøre, efter at have læst denne artikel, så er det disse øvelser.

Den bedste måde at forbedre din kontrol over udløsningen på, er at styrke den muskel der styrer udløsningen.

Hvis ikke du har hørt om kegeløvelser for mænd før, så er der her en forkortet version af hvad du bør gøre.

  1. Klæd dig helt af (Jeg sagde jo det ville blive sjovt)
  2. Sæt en finger eller to på mellemkødet, altså kødet mellem dine testikler og anus.
  3. Nu skal du prøve at forestille dig, at du skal stoppe dig selv i at tisse. Prøv at træk musklen sammen (det er også den muskel, du bruger til at få din penis til at danse når du er stiv)
  4. Du skal kunne føle noget bevægelse der hvor du har sat dine fingre, og du kan måske også føle det i din penis, og testiskler.
  5. Det er den eneste muskel du skal bruge. Du skal ikke bruge dem i benene, eller maven – Kun den ene muskel!
  6. Hvis du har problemer med at finde den, så drik to store glas vand. Gå ud og tis, og prøv at stop dig selv når strålen først løber. Det er samme muskel vi skal bruge.

Den muskel kaldes pubococcygeus musklen, eller PC musklen, og den kan kontrollere når du skal tisse, men altså også hvornår du kommer.

At styrke den, vil få dig til at holde længere, og til sidst vil du også kunne stoppe dig selv, fra at nå “point of no return”.

For at træne den, skal vi lige have bundet et par små vægte i din penis, og så træne den når du er hård… Nah, spøg til side – Det er nemmere end det.

Alt hvad du skal gøre for at træne din PC muskel, er kegel øvelser, hvilket indebærer at du skal flekse dem gentagne gange. Men som ved enhver anden muskel, så kan du ikke bare gøre det samme om og om igen, og så forvente at blive stærkere. Du bliver nødt til at øge sværhedsgraden.

Den bedste måde at gøre det på, er at bruge en app der hedder “Stamena” som giver dig helt nøjagtige instruktioner i hvor længe du skal gøre hvad. Hvis du har en Android telefon, så kan du bruge Kegel Trainer.

Jo mere du træner, jo højere level får du i app’en, og du kan holde længere og længere. Når du når level 8+, så vil du begynde at se seriøse forbedringer i din seksuelle formåen. Lær at holde længere i sengen

Hvis bare kvinderne vidste hvad Stemena er, så ville et billede som dette konvertere ret godt på Tinder.

Jeg har sat en alarm i appen, om at huske mig på det tre gange om dagen, så jeg ikke glemmer det. Du behøver ikke gøre det så ofte, en gang om dagen er fint. Men 2-3 gange om dagen får dig der hurtigere.

Når du når level 20, så kan du bare gøre det for at vedligeholde træningen. For som ved enhver anden muskel, så bliver den slappere når ikke du træner, så fortsæt endelig.

Øvelse 2: Onani (10 – 30 minutter / dag)

Hvis du vil lære at holde længere, så skal du begynde at onanere lidt anderledes end du højst sandsynligt gør.

Typisk, så er det bare at gå ind med fuld hammer, og så lette trykket så hurtigt som muligt. Det får du bare ikke meget træning ud af.

Så her er den nye regel – Ingen onani under 10 minutter. Jeg er ligeglad med, om du bruger 8 minutter på bare at stirre på din pik. Men du må ikke komme på under 10 minutter. Når du har lært det, så sæt det op til 15, og så til 20 minutter.

Når en fyr ikke holder længe i sengen, så er det fordi hans ophidselse ser nogenlunde sådan her ud:

Quick-graphEn hurtig ophidselse, og så bare “BOOM”. Hvis du vil holde længere, så bør grafen se nogenlunde sådan her ud:

Slow-graph

Den bliver sådan, når du lærer at stoppe lige før du kommer, og så fortsætter bagefter. Det er hvad du skal lære at gøre under sex, men altså også når du onanerer.

Her er hvordan. Forestil dig, at du har en skala for din ophidselse der går op fra 0 til 10. Hvor 10 er når du kommer.

  1. Start med at onanere, og få dig selv op på trin 7.
  2. Stop, og lad den falde ned til en 5’er.
  3. Nu starter du igen, og denne gang får du dig selv op på en 8’er
  4. Stop, og lad den falde til en 6’er.
  5. Nu starter du igen, og denne gang lige op til 9.
  6. Stop, og lad den falde til en 7’er.
  7. Nu op til 9.5 og ned til 7 igen. 9.5 er to sekunder før “point of no return”, hvor der er intet du kan gøre for at stoppe det.
  8. Gentag step 7 indtil de 10 minutter er gået. Når tiden er gået, så kan du få lov til at komme, og du vil bemærke at din orgasme er meget stærkere end normalt.

Når du har sex næste gang, så gør dette lige når du er ved at komme.

  • Pres din PC muskel hårdt sammen, og hold den for mindst 10 sekunder. Jo længere du holder, jo længere kommer du væk fra orgasmen igen.
  • Tænk på noget andet
  • Ændre stillingen, eller tempoet, i stedet for at stoppe helt op
  • Tag nogle dybe indåndinger, helt ned i maven

Hvis du har en partner du kan gøre det med, så fortæl hende hvorfor du gør tingene, og bed hende hjælpe dig, og være opmærksom på de ting. Bed hende om at få dig tæt på orgasmen, for så at stoppe. Det er meget fristende, bare at komme når du kommer op på 9.5 på skalaen, men tro mig – Øvelserne vil være det værd. Plus, det er rigtigt sjovt at træne!

Tredje skridt: Teknikker til at holde længere under sex

Hvis du har lavet din træning, så er du allerede godt på vej til at holde længere i sengen.

Men vi kan tilføje endnu en ting. De næste fire strategier vil også hjælpe dig med at holde længere, bare ved at tage de fire principper som vi bruger under onani, og bringer dem ind i soveværelset.

Strategisk forspil

Forspil sker ofte i denne rækkefølge, fordi kvinder typisk vil have mænd til at tage næste skridt mod sex.

Kys -> Berøringer -> Oral sex på hende -> Blowjob  -> Sex

Der er et åbenlyst problem her, hvis du går direkte fra intens oralsex, og så over til direkte sex. Tænk på, at du ligger på en 8-9 efter oralsex, men ideelt set burde du ligge på en 4 eller 5.

Her er hvad du skal gøre. Du har allerede snakket med din partner om at holde længere tid i sengen (med mindre du bare lige har skimmet teksten og endt her), så fortæl hende, at det ville være bedre, hvis hun gav dit et blowjob før, at du gav hende oralsex.

I stedet burde det være

Kys -> Berøringer -> Blowjob  -> Oral sex på hende -> Sex

Når du nu får dit blowjob, så husk at fortæl hende FØR du kommer, så hun kan nå at stoppe i tide. Lad hende stoppe lidt, og så køre dig op igen.

Du kan også fortælle hende, at hun skal presse med en finger eller to mod dit mellemkød når hun giver dig blowjobbet. Det får dig til at holde længere, og det føles fantastisk. Det er dog svært at gøre under sex.

Når du nu har været tæt på at komme et par gange, så giv hende en omgang, mens du køler lidt af.

Hvis du kan komme flere gange, så kan du også lade hende få dig til at komme, inden du begynder at slikke hende. På den måde er det værste tryk taget, før i går over til decideret sex.

Brug forskellige stillinger

At få din partner til at komme under forspillet er “nemt”, men at få hende til at komme under sex er sværere. Hvis du ikke vil starte, og stoppe med støde gentagne gange under sex (hvilket kan være frustrerende for hende), så kan du skifte stilling i stedet.

Nogle sexstillinger vil få dig til at komme hurtigere, andre mindre hurtigt – Det er en kombination af:

  • Friktion (Jo mere du kan mærke, jo hurtigere kommer du)
  • Stødteknik
  • Kontrol
  • Din position (stående vil være langsommere end missionæren)

En stilling hvor hendes ben er samlet, vil give mere friktion end en stilling hvor hendes ben er spredte.

Du bør finde et par stillinger der stimulerer dig meget, og nogle der ikke gør. Så når du er nede på en 5-6 på skalaen, så bruger du de stillinger der stimulerer meget. Når du er tæt på 9, så bruger du nogle af dem der stimulerer knapt så meget.

Husk, at når du skifter stilling, så brug et par sekunder på at presse din PC muskel.

Vejrtrækning

Måden du trækker vejret på, kan også påvirke hvor hurtigt du kommer. Der er faktisk en måde, hvorpå du kan trække vejret på, og så bringe din ophidselse lidt ned.

Hvis du er tæt på at komme, så ændre din vejrtrækning til at blive dybe, langsomme vejrtrækninger – Helt ned i maven. Hurtige vejrtrækninger kommer når du er ved at komme, så undgå det, hvis du er tæt på. Det vil snyde kroppen når din vejrtrækning bliver langsommere.

Sidste råd

Det er det – Det eneste der er tilbage nu er træning, træning og atter træning. Til gengæld er dette ikke den værste form for træning, og det vil kunne gøre underværker for både dig, og din selvtillid. Det at kunne holde længere i sengen, det er noget alle fyre drømmer om, så det er bare om at komme igang.

Der er dog lige et par ting mere.

En af de ting, der rent faktisk kan hjælpe dig mod for tidlig udløsning, det er en penisring. En penisring hjælper med to ting.

  1. Din rejsning bliver hårdere og kan holde i længere tid
  2. Din udløsning kan forsinkes yderligere.

Du kan også blive vegetar (Ikke noget jeg vil tilråde, da jeg elsker en god rød bøf), men en vegetar siges at holde meget længere i sengen, end en person der spiser kød. Deres udholdenhed er desuden meget større end tilsvarende kødspisere. Et studie på Yale fandt, at kun 13% af alle personer der spiste kød, kunne holde deres arme ud fra kroppen i mere end 15 minutter af gangen. Tilsvarende kunne 69% af alle vegetarer gøre det samme. Om der er noget om det, det ved jeg ikke, da jeg ikke har tænk mig at teste lige netop den del.

Du kan også købe en serviet som “Blivved servietten”. Det er en serviet, med en bedøvende creme som bruges lige inden samleje. Det er med til at mindske følsomheden i penis, og dermed kan du holde længere.

Du kan købe Blivved servietten her.

Køb blivved servietten her >>

Ud over blivved servietten, så kan du også prøve nogle af de kondomer der er på markedet, som faktisk virker på samme måde som blivved servietten.

Du kan finde et udvalg af kondomer med bedøvende cremer her.

Køb bedøvende kondomer her >>

Se også

Nybegynderens gag guide 2017

Velkommen til denne gag guide, hvor vi vil komme ind på de forskellige gags som …

En kommentar

  1. Kan helt klart anbefale at arbejde med knibeøvelserne!!! Har hjælpet mig

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *